Kondiční soustředění Ostružno u Jičína 2017

30.7.2017

Poslední červencovou neděli jsme se sjeli v dopoledních hodinách do kempu Sklář nedaleko Ostružna u Jičína na pravidelné letní kondiční soustředění. Celkem dorazilo 22 účastníků, 5 trenérů a naše fotografující zdravotnice Helča. Pobyt jsme zahájili ubytováním po kterém následoval oběd a úklid kol. Odpolední program, který začínal v 15:30 a trval 2.5 hodiny obsahoval tolik potřebné schody, švihadlo a posilování kombinované s během na pískovém hřišti. Stejně tak jak každý den jsme se před večeří stihli vykoupat.

31.7.2017

Druhý den soustředění začal pohodovou snídaní před kterou ještě všechny čekal od 7:45 ranní běh a protažení. Trenéři naložili účastníkům během dne velkou dávku posilování, běhu a krokové koordinace na atletickém žebříku. Den byl opravdu horký a náročný, právem jsme ho tedy zakončili velkou koupačkou včetně skokové choreografie a potvrzení přísloví kdo chce někoho do vody hodit sám tam nakonec spadne.

1.8.2017

Třetí den soustředění přinesl dle předpovědi opravdu horký den. Renda sen. připravil pro naše badmintonisty první 40 kilometrový výlet na kolech, který vedl nejprve do Dětenic, které nás zklamaly svojí nevstřícností pro neplatící hosty a dále pak do Starých hradů, které nás naopak přivítaly přátelskou atmosférou, otevřeným hradním dvorem plným stánků se zmrzlinou a pitím což bylo to hlavní co nás v tropickém dni zajímalo. Renda jr. i několik dalších mnou donucených zvědavců navštívilo místní zvěřinec s králíky, slepicemi, potkany a dalším drobným zvířectvem. Řádně posíleni jsme vyrazili na cestu zpět nehledě na to, že teploměr doprovodného vozidla našich cyklistů dosahoval skoro 35 stupňů. Na závěr dne jsme se podívali i do jičínské nemocnice s lehce zraněným kolenem Filipa a předtím jsme zvládli na cestě v posledních kilometrech několik cyklo-pneu defektů.

2.8.2017

Středa, posilování těla je třeba, v tomto duchu jsme absolvovali poslední ryze kondiční den soustředění. Trenéři se zaměřili na kruhový trénink, nepříliš to oblíbenou část tréninků, který je však třeba pro celkové zpevnění v sezóně namáhaných těl našich hráčů. Odpoledne jsme potom absolvovali atletickou abecedu při běhu do kopce, skákání přes švihadlo, cvičení na schodech až po závěrečný test na 10x 2x 200m kdy na sprintových 200m měli běžci 60 sekund a na výklusovou část 90 sekund. Celkem tedy 4.000 metrů, to se nám to bude po kurtech na herním soustředění běhat. Večerní koupání a frisbee již tradičně zakončilo další úspěšný den našeho soustředění.

3.8.2017

Druhý cyklistický výlet jsme naplánovali na čtvrtek, počasí již bylo přívětivé, okolo 25 stupňů a tak nic nebránilo vyrazit směrem Troskovice, minout Trosky a nedalekým údolím se vrátit zpět na základnu. Renda jr. zkoušel připojit do našeho peletonu i místní kravičku, bohužel se mu to nepovedlo. Tentokráte jsme urazili něco přes 41 kilometrů a všichni jsme se vrátili v pořádku zpět. Závěr dne přinesl drobný déšť a proto jsme na koupání vyrazili až po večeři ke které bylo kuřecí stehno s brambory ve slupce, mňam, mňam. Holky potřebovaly přeprat prádlo tak namáčení již absolvovaly v rámci koupání.

4.8.2017

Vrcholný den našeho soustředění nastal v pátek 4.8.2017. Po ranní rozcvičce a vydatné snídani jsem se začali připravovat na závěrečný běh kombinovaný s mini cyklo výjezdem a především pěveckou soutěží o pohár předsedy klubu. Na závodníky čekal nejdříve běh lesem, 1.kolo, přibližně 1.500m, dále nějakých 500m na kole a potom ve stopách 1.kola běhu následovalo kolo č.2 doplněné o 10 kliků, atletický žebřík a zpěv 4 řádků libovolné písně. Zatímco Renda sen. sčítal časy běhu tak já jsme hodnotil pěvecké výkony, škoda že nelze zprostředkovat na fotografii. Celkovým vítězem se stal Jáchym Gerginov před Adélou Brejchovou a Vojtou Bízkem, kdy Adéle na druhé místo před Vojtu pomohl pěvecký výkon a bonus -30 sekund. Výsledky běhu nebyly samozřejmě podstatné protože šlo hlavně o zpěv, v něm zvítězila Monika Javůrková, druhý byl Jáchym Gerginov a třetí dělené místo obsadili Adéla Brejchová, Adéla Mitrovská, Lída Řeháková, Vašek Beneš a Irča Jochovičová. Závěrečný výlet do Jičína za pizzou, kebabem a zmrzlinou již tradičně proběhl v dobré náladě, provedli jsme skupinové foto, nakoupili libové párky a chleba na večerní táborák a v pořádku dorazili do kempu. Večer jsme se sešli u ohně a báječně jsme skoro 3 hodiny zpívali za doprovodu kytary Filipa Havlka. Děkujeme.

5.8.2017

V sobotu jsme všichni vyrazili k domovům. Ani jsme se nestihli pořádně nasnídat a už do jídelny nakukovali jednotlivý rodiče. Protože jsme se se všemi řádně loučili tak jsme toho ani moc nestihli nafotit. Jisté je, že Jáchym odjel domů mezi prvními a také plyšák Bohouš Rendy juniora nezůstal osamocen a vrátil se do Prahy. Díky Helče za její super fotografie, nafotila pro Vás skoro 1.500 fotek a následně pro Vás tři hodiny vybírala nejlepší fotky z jednotlivých dní, které můžete shlédnout na našem Rajčeti nebo na našich stránkách v sekci galerie, dali jsme jich tam okolo 500. Máme poprvé také natočeno video ale to bude stříhat Adam až se začátkem školního roku, zabere to několik dní práce, natočeno je více jak 60 minut a protože je před námi chorvatské moře a pak hned herní soustředění tak to dříve nepůjde.

Všichni byli moc fajn a budeme se těšit příště.